Presentatie Roemenië - Reisverslag uit Ooltgensplaat, Nederland van Liesbeth - WaarBenJij.nu Presentatie Roemenië - Reisverslag uit Ooltgensplaat, Nederland van Liesbeth - WaarBenJij.nu

Presentatie Roemenië

Door: Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

06 April 2013 | Nederland, Ooltgensplaat

Dag allemaal!

Zoals jullie allemaal wel weten ben ik alweer enige tijd terug in Nederland. De Hervormde Gemeente van Ooltgensplaat heeft gevraagd of ik een presentatie wil geven van mijn werk in Roemenië.

Heeft u ook interesse in mijn presentatie met mooie foto's?

U bent van harte welkom om te komen, hieronder ziet u de verdere informatie:

Waar: In "Ethato, Zuid-Achterweg 27
Wanneer: Donderdagavond 18 april
Hoelaat: 19:30 inloop, 19:45 opening en welkoms-woord

Wij zullen zorgen voor een bakje koffie of thee met iets lekker.

Graag tot ziens, Liesbeth

Ps. Deze avond is het opnieuw mogelijk om de projecten in Roemenië te sponsoren.


  • 06 April 2013 - 15:19

    Els:

    Hee Liesbeth!

    Super tof! Ik kan alleen niet :( Jammerdebammer!
    Heel veel succes en zegen! Doe je best :)

    Liefs!

  • 08 April 2013 - 13:52

    Bianca (Children's Relief):

    Hey Liesbeth,

    Wat leuk! Ik ga kijken of ik er misschien bij kan zijn. Dan kom ik vanuit Breda. Even zien of dat lukt. Je hoort het nog wel.

    Groetjes,
    Bianca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liesbeth

Actief sinds 22 Sept. 2012
Verslag gelezen: 627
Totaal aantal bezoekers 31971

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 18 Juni 2014

Dts Heidebeek

27 Mei 2013 - 06 Juni 2013

Boodschappenpakketten uitdelen :)

16 Oktober 2012 - 16 Januari 2013

Op naar Oradea, Roemenië!

Landen bezocht: